אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    החלפת שמשות לשופל

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים, מעניקים כחלק משירותיהם, גם שירות של החלפת שמשות לשופל. השופל הוא למעשה סוג של טרקטור, המצויד ביעה עמוק, אשר נועד בעיקר לביצוע עבודות עפר ובנייה מגוונות בתנאי שטח שונים. חברתנו מתמחה בזגגות כלי הצמ"ה זה עוד משנת 1958 ומתחייבת לעבודה איכותית אשר תתבצע באופן מקצועי. אנו מקפידים על שימוש בשמשות וחומרי עזר שונים אשר מיובאים מן המפעלים המובילים בעולם.

    באילו מקרים מתבצעת החלפת שמשות לשופל?

    בשעה שאדם נוהג בשופל, הוא זקוק לשדה ראייה פנוי. זאת אמורה לאפשר לו הזכוכית אשר מותקנת על השופל עצמו. שמשות שופל תקינות יאפשרו לנהג לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר בביטחון ובצורה מקצועית. אך בשעה שאנו מגלים בעיות בזכוכית, יעלה הצורך להחליף אותה.

    • זכוכית הינה חומר שביר יחסית, זאת כולנו יודעים. אך בשעה שהשמשה נשברת, יהיה עלכם להחליף אותו במהרה, זאת משום שזכוכית שבורה לא מאפשרת עבודה בטוחה על השופל. כך כל עוד היא לא תוקנה, עבודתכם עלולה להתעכב.
    • חשוב לזכור לוודא כי מתבצעת תחזוקה נכונה של השמשה, אך במידה והיא לא התרחשה, נוכל לראות כי במהרה אנו נזדקק לבצע החלפת שמשות לשופל. הלכלוך עלול להצטבר לרמה בה אין אנו מסוגלים לנקות אותה ברמה שתאפשר שדה ראייה נקי ורחב מספיק. עבודה על שופל בו שדה הראייה פגום עלולה לסכן את הנהג ואת כל מי שנמצא בסביבתו.

    מי מחליף את השמשות?

    חשוב לזכור כי כל עבודת זגגות דורשת רמה מקצועית גבוהה. זאת על מנת להבטיח כי ההתקנה עצמה תתבצע כשורה, כמו גם ההתאמה של הזכוכית למיקומה ולדגם הרצוי. חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים, מחזיקים במלאי שלהם כ 30,000 סוגי שמשות לטרקטורים, שופלים, מנופים ועוד אשר נמצאים בארץ. חברתנו מתחייבת לביצוע עבודה איכותית ותגיע אל כל חלקי הארץ, מן הצפון ועד הדרום, לשם ביצוע העבודה והחלפת השמשה הנדרשת.

    החלפת שמשות לשופל

    רכבי השופל הם כלי עבודה שאי אפשר בלעדיהם בעת בנייה. על משאית זו ניתן להעמיס בקלות ובמהירות חול, לכלוך, אדמה, חצץ וחתיכות קטנות של אספלט. אחד החלקים החשובים ביותר של השופל הוא השמשה, שהיא גם אמינה וגם עמידה. החלפת שמשות לשופל ניתן לבצע בעזרת חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ אשר מתמחים בעבודות זגגות לרכבי עבודה, ומספקים שירותי החלפת שמשות מקוריות, עמידות ואמינות ביותר.

    מה כדאי לדעת בעת החלפת שמשות לשופל?

    כאשר אתם צריכים לקבל שירותי החלפת שמשות לשופל, ישנם מספר מאפיינים שחשוב לקחת בחשבון:

    • השמשה החדשה צריכה להיות קלה לניקוי. כשאתם משתמשים בשופל, אתם מזיזים הרבה חומרי גלם, אבל חלק מהם מתעופפים לכיוון הזכוכית ברוח. בסופו של יום, צריך לנקות את החול או הנקודות המלוכלכות מהשמשה כדי לא לפגוע בשדה הראייה של הנהג.
    • הזכוכית צריכה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מאחר וזה לא נדיר שסלע גדול יחול ליפול על הזכוכית במהלך יום עבודה. התפקיד החשוב ביותר של זכוכית השמשה הוא לשמור על בטיחות הנהג, לשם כך על השמשה להיות עמידה, חזקה ולעמוד בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר.
    • חשוב להתאים את השמשה לסוג ודגם הרכב. אנחנו יודעים שהשופלים מגיעים בסוגים ובדגמים שונים. חשוב לוודא שהזכוכית מתאימה לגודל ולסוג הרכב.

    מתי צריך להחליף את הזכוכית?

    אם מצאתם סדק או שבר בזכוכית השופל, או אם הזכוכית כל כך בלויה עד שלא ניתן לראות דרכה ולעשות את עבודתכם כמו שצריך, כדאי להחליף אותה. עבודתו של הנהג מעמידה אותו במצבים מסוכנים רבים, ולכן כדאי לשמור על חלונות במצב תקין על בסיס קבוע. החלפת שמשות לשופל מתבצעת בדרך כלל כאשר הזכוכית נשברה בצורה קשה, כמו לאחר תאונת דרכים או תאונת עבודה. כשזה קורה, זה לא רעיון טוב לבזבז זמן, וכמובן, בשום פנים ואופן לא לנסות להחליף את השמשות באופן עצמאי. חשוב לקרוא לאנשי מקצוע שיוכלו להחליף את השמשה השבורה בשמשה חדשה ואיכותית כדי שהנהג יוכל להמשיך לעבוד. זכוכית איכותית היא הבטחה לבטיחות הנהג. במקרה זה צרו קשר עם חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ בהקדם האפשרי.

    שירותים נוספים

    זכוכית למחפרון

    זכוכית למחפרון היא אחת החלקים החשובים ביותר ששומרים על בטיחותו...

    קראו עוד

    החלפת זכוכית למנוף

    החלפת זכוכית למנוף זו מטלה מורכבת אשר חשוב כי תתבצע...

    קראו עוד

    החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי

    החלפת זכוכית לטרקטור חקלאי הינה משימה שנועדה למקצוענים בלבד –...

    קראו עוד