אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מיגון חלונות נגד אבנים לטרקטור

    כל אחד מאתנו יודע, במלחמה שבין אבן לזכוכית, ככל הנראה האבן תנצח והזכוכית תפסיד. אך המפסיד הגדול במפגש הזה, יהיה ככל הנראה בעל הטרקטור והנהג. בשעה שהשמשה של הטרקטור נשברת, בדיוק כמו משקפיים שבורות, הרי ששדה ראייתו של הנהג נפגע בצורה משמעותית, ועל כן לא מתאפשר לו לבצע את עבודתו כשורה. ואכן אותה עבודה נעצרת עד לתיקון השמשה.

    אבנים יכולות להיות מסוכנות מאוד עבוד כלי הרכב השונים, ועל מנת למנוע את שבירת השמשה בגינן, קיימות דרכים מיוחדות למיגון החלונות כנגד האבנים. כיוון שכלי צמ"ה שונים עוסקים לרוב בפעילות בניה שונות, הרי שהם חשופים לפגיעה של אבנים. על מנת שיהיה ניתן למנוע את שבירת הזגוגית, ניתן כיום לרכוש את הזגוגיות אשר מצוידות באמצעי הגנה מיוחדים, כמו ציפוי מיוחד לשם מיגון נגד אבנים לטרקטור.

    פתרון מיגון שקוף ויעיל

    ציפוי החלונות המיוחד הזה מאפשר שמירה על שדה הראייה כפי שהוא, מבלי ליצור עיוותים. הוא מעניק מענה מקצועי ואמין כנגד שבירה של החלונות גם בשעה שאבן כלשהי פגעה בהם. מעבר לכך, גם במידה ופגעה אבן, הנהג יוכל להינצל מפני כל שברי הזכוכית כיוון שהציפוי שומר עליהם מאוחדים במקומם ולא מאפשרים להם להתפזר בכל תא הנהג ולפגוע בבני האדם. שמשות איכותיות ועמידות מיוצרות באופן מיוחד עבור טרקטורים על פי מידות מדויקות, זאת על מנת שיתאימו למגוון רחב של דגמים.

    התאמה מושלמת לכל כלי צמ"ה

    על מנת להבטיח כי השמשות של כל כלי הרכב והעבודה שלכם יהיו תקינות, אנו בברוך ובניו מזמינים אתכם לקרוא לנו לשם בדיקה וביצוע עבודות בשטח במידה והתגלתה תקלה כלשהי. ניידות השירות שלנו פזורות בכל רחבי הארץ וישמחו להעניק לכם את השירות המקצועי, המהיר והיעיל ביותר על מנת שתוכלו לחזור במהרה לעבודתכם.

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ מעניקה לכם את הפתרונות היעילים ביותר לשם מניעת אסון. צרו קשר עוד היום וגלו עוד על האופציות שלכם!

    שירותים נוספים

    זכוכית למחפרון

    זכוכית למחפרון היא אחת החלקים החשובים ביותר ששומרים על בטיחותו...

    קראו עוד

    החלפת שמשות לשופל

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים, מעניקים כחלק משירותיהם, גם...

    קראו עוד

    החלפת זכוכית למנוף

    החלפת זכוכית למנוף זו מטלה מורכבת אשר חשוב כי תתבצע...

    קראו עוד