אבשלום גיסין 67, פתח תקווה

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שמשות לכלי צמ"ה

    שמשות לכלי צמ"ה תוכלו למצוא בחברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ. חברתנו עוסקת מעל ל – 60 שנה בתחום הזגגות לכלל ציוד מכני הנדסי. אנו מייבאים את השמשות וחומרי העזר האיכותיים ביותר מן המפעלים המובילים בעולם. ברשותנו שני סניפים בארץ וצי ניידות שירות אשר עומדות לרשותכם ומעניקות מענה מקצועי בשטח לכל הכלים בהם קיים שבר שמשה. הצוות המקצועי אשר עומד לרשותנו ישמח לענות על כל שאלה בנושא ולספק מענה מהיר ומקצועי לכל תקלה אשר עלולה להתעורר.

    מה הם כלי צמ"ה?

    כלי צמ"ה כוללים מגוון רחב של כלי רכב מיוחדים. כאשר אלו, נועדו לבצע עבודות שונות מתחום ההנדסה האזרחית – בנייה, הריסה, סלילת כבישים ועוד… כלים אלו למעשה הינם לרוב כבדים ואיטיים, זאת משום שנועדו לבצע עבודות שונות בתנאי קרקע קשים. הסוגים השונים של כלי צמ"ה כוללים – טרקטורים, דחפורים, מחפרים, מנופים, מלגזות ועוד.

    שמשות שבירות ותיקונן

    כל אדם אשר עסק עם כלי רכב מיוחדים אלה יודע כי השמשות, שאמנם עמידות יחסית, אינן עמידות בפני כל חבלה. השמש איננה עשויה מחומר בלתי שביר ועל כן עלולה לסבול משברים וסדקים, לכן לעיתים יתעורר הצורך בהחלפתה, שהרי נהיגה וביצוע עבודות שונות בכלי רכב אשר השמשה שלו אינה תקינה, מעמיד הן את הנהג והן את העובדים שסביב בסכנה.

    בכלי צ"מה אנו יכולים למצוא את ההעברה של כלי רכב עם שמשה פגומה למקומות שונים לשם תיקון מעט בעייתית. אך בדיוק בנקודה זו חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים בע"מ יכולים לעזור לכם. חברתנו כוללת ניידות שירות רבות בכל הארץ אשר מוכנות ומזומנות להגיע אל המקום בו ארעה התקלה ולהחליף את השמשה הפגומה במהירות וביעילות.

    חשוב לזכור כי כל כלי צמ"ה בפני עצמו יזדקק לשמשה בגודל מיוחד על פי סוגו והדגם שלו. על כן בא יתרונה של חברת ברוך ובניו. אנו מחזיקים במגוון רחב של שמשות במלאי שלנו, דבר אשר יסייע לזרז את תהליך התיקון ויבטיח כי אתם תוכלו לקבל שירות מהיר ומקצועי ללא פשרות.

    אז אל תהססו, אנחנו כאן לשירותכם בכל רגע!

    שירותים נוספים

    זכוכית למחפרון

    זכוכית למחפרון היא אחת החלקים החשובים ביותר ששומרים על בטיחותו...

    קראו עוד

    החלפת שמשות לשופל

    חברת ברוך ובניו – זגגות טרקטורים, מעניקים כחלק משירותיהם, גם...

    קראו עוד

    החלפת זכוכית למנוף

    החלפת זכוכית למנוף זו מטלה מורכבת אשר חשוב כי תתבצע...

    קראו עוד